Київ, Поліська, 5 Харків, Каштанова, 14
Графік роботи пн-пт: 08.30 - 17.30
Повернення товару

Повернення товару

Обмін та повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю “обміну або повернення” товару належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

При обміні або поверненні товару належної якості, зворотню доставку оплачує ПОКУПЕЦЬ.

Повернення та обмін, придбаного товару належної якості, здійснюється за умови:

  • Наявності всіх документів, що підтверджують його купівлю (квитанція або товарний чек, інструкція з експлуатації).
  • Збережений товарний вигляд та комплектація, тобто збережено в незмінному вигляді товар, оригінальну упаковку, ярлики, наліпки та інші елементи;
  • Товар не використовувався, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей, тощо).

* Повернення товару здійснюється в пункті видачі.
* Повернення коштів здійснюється так само, як і зарахування грошових коштів.

Увага! Повернення товару НЕМОЖЛИВЕ для замовлених позицій. Покупець не може відмовитися від товару належної якості, який має індивідуально-визначені властивості. Оскільки зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, який його придбав.

Гарантія!

Всі товари “EcoForest” мають гарантію від виробника. Документом для гарантійних зобов’язань є товарний чек.

Обмеження за гарантією

Гарантійне обслуговування та заміна не надається в таких випадках:

  1. Несправності, спричинені неправильним монтажем продукту;
  2. Чищенням абразивними або їдкими речовинами;
  3. Недотриманням умов експлуатації;
  4. Здійснення ремонтних робіт, не спеціалізованими монтажними бригадами; 
  5. При самостійному транспортуванні товару покупцем;
  6. Механічні пошкодження, нанесені в результаті недотримання правил експлуатації товару;
  7. Дефекти що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих, війни тощо). 
5/5 (1 відгук)
Прямий зв'язок з менеджером

Менеджер відповість одразу, оскільки отримає ваше повідомлення на свій телефон в телеграмі.